Switfit.cz

Fitness Club

Hodnocení uživatelů:  / 0
NejhoršíNejlepší 

Podstata cvičení Switching

Cvičení ve stoje

Poloha v sedě je mylně považována za odpočinkovou pozici. Podle studie Nachemson, Troiser and Cailet je vyšší zatížení páteře než při cvičení ve stoje. 

Obr.1) Příklad  zatížení páteře u člověka vážícího 70 kg ve stoje a vsedě.
Obr.2) Zvýraznění respektování fyziologického  zakřivení páteře v průběhu cvičení na strojích Switching.

obr. 1                                               obr. 2

Fitness centrum OstravaFitness centrum Ostrava

Zátěžové testy

Cvičením vsedě na strojích Switching dochází k většímu kalorickému výdaji než na klasických strojích, a to o 34 až 100 %. 

Fitness centrum Ostrava

Zátěžové testy ukázaly na spotřebě kyslíku v průběhu cvičení jak mužů, tak i žen na zvýšení indexu MET* od 6 do 10/12 a výše.

* index MET je násobek spotřeby kyslíku v klidovém stavu. Jeden MET odpovídá spotřebě kyslíku v klidu na 1kg hmotnosti za 1 minutu (obvykle je spotřeba kyslíku přibližně 3,5 ml. Na 1kg tělesné hmotnosti za minutu (3,5 ml / kg / min)).

 



Test na termografu

Při cvičení na vertikálních fitness strojích je zapojeno až 90% svalů. Ve srovnání s klasickými posilovacími stroji, kde cvičíte vsedě, je nárůst o 125%.

 Fitness centrum Ostrava

(1)                                   (2)

Obrázek z termální kamery* ukazuje zapojení svalů během cvičení na tradičním fitness stroji chest press (1) a na fitness stroji Switching (2). Rozsah barev od modré po červenou ukazuje zapojení svalů prostřednictvím jejich teploty.
 
*Obrázky pořídila c/o ITAB Instituto Tecnologie Avanzate Biomediche-Fondazione Universita D’Annunnzio di Chieti.

Naši partneři

          

Jste zde: Home Uncategorised Podstata cvičení Switching

OTEVíRACÍ DOBA
pondělí          7:00 - 21:00
úterý             7:00 - 21:00
středa           7:00 - 21:00
čtvrtek          7:00 - 21:00
pátek            7:00 - 20:00

sobota          9:00 - 13:00
neděle         13:00 - 18:00