Switfit.cz

Fitness Club

Cvičení pro ženy - hubnout a cvičit ve fitcentru v Ostravě

Hodnocení uživatelů:  / 4
NejhoršíNejlepší 
Ženy, chcete zhubnout a nedaří se vám to? Připravili jsme pro vás pár ověřených tipů, jak efektivně zhubnout, tj. hubnout pomalu a zdravě.

Hubnutí chce čas a trpělivost!

Je příliš drastické a nesmyslné obrátit svůj životní styl o 360 stupňů. Proto svou životosprávu měňte pomalu a s rozumem. Určitě mnoho z vás zkusilo svůj životní styl změnit hned najednou, avšak je dokázané, že takový způsob vás bude zbytečně stresovat a z dlouhodobého hlediska to stejně nevydržíte. Ve vašem životě je určitě lepší změnit pouze jeden či dva zvyky. Tím je myšleno, že můžete například z vašeho jídelníčku vysadit jedno oblíbené, nezdravé jídlo (např. brambůrky, oříšky apod.), nebo začít chodit do schodů pěšky. Co myslíte? Máte nějaký zvyk, který byste ve vašem životě jednoduše změnily k lepšímu?

Plánujte svůj životní styl – svou stravu i své cvičení.

Ve vašem novém životním stylu je zapotřebí si věci naplánovat. Zaznamenejte si svou současnou váhu a stanovte si cíl, kterého chcete dosáhnout. Podle odborníků je zdravé hubnutí doprovázeno redukcí váhy 2-3 kg za měsíc.

Co se týče stravy, tak výsledku určitě dosáhnete tak, že zapojíte do svého života pravidelnou stravu, tj. 5-6 jídel za den. Když například víte, že budete dlouho mimo domov, mějte pro jistotu u sebe vždy nějakou zdravou svačinku (ovoce, zeleninu). V takovém případě se nikdy nemůže stát, že si někde na zahnání hladu koupíte něco nezdravého.

Plánujte rovněž svůj pohyb. Vložte do svého životního stylu pravidelné cvičení či fitness, chůzi, procházky, plavání nebo nějaký jiný oblíbený sport či činnost. Někdy stačí jen půl hodinová procházka se psem či kamarádkou.

Při přirozený pohyb je tu naše fitness centrum, které poskytuje cvičení switching, navrženo po letech studia držení těla a fyziologie pohybu.

Naše fitness centrum je zaměřené na cvičení SWITCHING (cvičení SWITCHING byl navržen po letech studia držení těla a fyziologie pohybu), který je v oblasti fitness založen na myšlence funkčního tréninku a je navržen tak, aby byla u cvičenců vylepšena rovnováha, držení těla, síla, odolnost a svalové napětí. Posilování díky cvičení SWITCHING je ideální pro všechny věkové skupiny a je jedním z mála sportovních aktivit, které se dají použít pro osobní trénink.

Cvičení SWITCHING je možné provádět individuálně nebo ve skupině. Tento nový druh fitness posilování postačuje provozovat pouze 20/30 minut denně.

Nezapomeňte na snídani!

Jak mnoho odborníků řeklo, dobře se hubne, když se polovina denní dávky kalorií sní ráno. Opravdu, nepodceňujte svou snídani a hned ráno si dopřejte velikou pestrou snídani.

Pitný režim nesmí chybět.

Samozřejmě nesmíte zapomenout na pravidelný pitný režim. Doporučená dávka vody je 3 l za den, ale jestliže s pitným režimem teprve začínáte, začněte na dvou litrech a postupně si svou dávku zvyšujte. Postupem času si vaše tělo na denní přísun tekutin zvykne.

Chybí Vám přirozený pohyb!

Čím dál tím více lidé vyjímají ze svého života přirozený pohyb. Přirozený pohyb z místa na místo se častěji nahrazuje jízdou autem, nebo jinou dopravou. Ubývá i čas na veškeré pohybové aktivity.

Z tohoto důvodu vznikl funkční trénink, který má za cíl zlepšit pohyb a následnou prevenci zranění při pohybové činnosti. Funkční trénink skutečně zlepšuje pohyb. Zakládá totiž na cvičení zvaném full body, neboli trénink celého těla.

Naši partneři

          

Jste zde: Home Odborné články Cvičení pro ženy - hubnout a cvičit ve fitcentru v Ostravě