Switfit.cz

Fitness Club

Cvičení břicha

Hodnocení uživatelů:  / 2
NejhoršíNejlepší 
Určitě se ptáte, jak dlouho má probíhat takové cvičení břicha, abychom dosáhli uspokojivého efektu.

Nejdříve bychom chtěli zdůraznit, že čím déle budete cvičení svého břicha provádět, tím dříve nezhubnete. Tak jak to tedy je? Funguje to vlastně tak, že jestliže někdo z vás chce zhubnout své břicho, tak je zapotřebí nejen cvičení břicha, ale je také zapotřebí nejdříve shodit tuk a to tak, že spálí hodně energie.

Přestaňte proto zbytečně namáhat své břicho cvičením (namáháte tak i svá záda), ale nejprve začněte hubnout. Žádnou partii svého těla nemůžete zhubnout pouze a jen cvičením této konkrétní partie, protože tuk mizí z těla souměrně. Jestliže budete provádět pouze cvičení břicha, dojde k jeho zpevňování, vytvoří se Vám svaly, které budou ukrývat vrstvu tuku.

Jak na efektivní cvičení břicha?

S cvičením břicha jsou spojené nemálo břišních cviků. Vyberte si ty, které Vás baví a u kterých jste se naučili správně ovládat techniku.

Co si budeme povídat, už jsme to zmiňovali více krát, základem každého hubnutí, taktéž hubnutí břicha, je strava a cvičení. Důležité je jíst alespoň 5x denně, vyhýbat se nevhodným potravinám (sladké, slané, tučné a smažené), dodržovat pravidelný pitný režim (vypití za den alespoň 2 litry vody) a dále do tohoto životního stylu zapojit pravidelné cvičení břicha.

Cvičení břichaDo svého života přidejte aerobní sport, kterým může být běh, rychlá chůze či pomalý spinning a tento sport provádějte alespoň 2 až 3 x za týden. K tomuto aerobnímu cvičení přidejte posilování celého těla či jednotlivých partií těla a to například v posilovně. Správné cvičení břicha provádějte maximálně 10 minut, neboť není důvod cvičit břicho půl hodiny, protože to na hubnutí nemá žádný vliv. Cviky na břicho provádějte v šesti sériích po 20 cvicích (jednotlivé cviky na břicho zde).

Ti z Vás, kteří za cvičením břicha vidí hubnutí, se pomalu do něho mohou pustit. Rovněž nezapomínejte, že u cvičení břicha musíte věnovat velikou pozornost technice cvičení. Jestliže budete techniku cvičení břicha provádět nesprávně, dochází k zátěže jiných svalů od hlubokých svalů na páteři, přes svaly na nohou až po krční a další svaly.

Důležité je cvičení břicha provádět pomalu, protože tak budete vědět, že cvičení břicha děláte správně. Nezapomínejte, že se i zde dodržuje kvalita a ne kvantita.



Pevné nervy při cvičení!
Tým Fitcentrum Switching Ostrava

Naši partneři

          

Jste zde: Home Odborné články Cvičení břicha

OTEVíRACÍ DOBA
pondělí          7:00 - 21:00
úterý             7:00 - 21:00
středa           7:00 - 21:00
čtvrtek          7:00 - 21:00
pátek            7:00 - 20:00

sobota          9:00 - 13:00
neděle         13:00 - 18:00